شرایط و قوانين فروشگاه یدک موبایل
*شرایط گارانتی و ابطال گارانتی کالای خریداری شده توسط مشتری:
بلند کردن یا برداشتن برچسب شرکتی و همچنین مخدوش شدن هولوگرام گارانتی باعث ابطال گارانتی خواهد شد.
هر گونه تغییر فیزیکی شامل کج شدن ، تا خوردگی ، رنگ پریدگی، ضربه و مخدوش شدن ظاهر کالا، شکستگی و آب خوردگی همچنین به کار بردن ابزار نادرست و استفاده نادرست به روی دستگاه، باعث ابطال گارانتی خواهد شد
مدت زمان گارانتی از زمان رسیدن کالا به دست مشتری به مدت یک ساعت از زمان تحویل میباشد و پس از اتمام زمان تعیین شده هیچگونه عذری بابت تعویض کالا پذیرفته نخواهد شد.
لطفا قبل از هر گونه اقدام به مرجوع کردن یا باز پس فرستادن کالا و استفاده از شرایط گارانتی با قسمت پشتیبانی و مدیریت وبسایت تماس حاصل فرمایید و هماهنگی های لازم را انجام دهید در صورت هماهنگ نکردن و ارسال کالا هر گونه مشکل و خسارت ناشی از اقدام خودسرانه تنها متوجه مشتری خواهد شد و وبسایت یدک موبایل هیچگونه مسولیتی را نخواهد پذیرفت.
· برای ثبت درخواست بازگرداندن کالای معیوب خريدار می بایست درخواست خود را در قسمت خدمات مشتریان، فرم تماس با ما، ثبت نماید.
· هزینههایی از قبیل بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود و به صورت جداگانه محاسبه می شود.
· امیدواریم که با رعایت اصول مشتری مداری اطمینان خاطر لازم به شما مشتریان گرامی در استفاده از فروشگاه اینترنتی یدک موبایل را داده باشیم.
· موضوع فعاليت واحد اقتصادي سايت یدک موبایل،فروش قطعات و ابزار تعمیرات موبایل می باشد.
· خرید کالا از این وب سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
· هیچ یک از کالاهای قابل عرضه در فروشگاه اینترنتی یدک موبایل شامل مالیات ارزش افزوده نمی باشند.
· "قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش فاکتور منظور گرديده است، معتبر ميباشد"
· قیمت هر کالا تا انتهای هر روز یعنی ساعت 24 هر روز معتبر می باشد و بروز رسانی قیمت ها در ساعت 24 انجام می شود و تا پایان روز بعد اعتبار دارد.توجه داشته باشید که قیمت ها با توجه به ارز لحظه ای میباشد و بصورت ثابت و همیشگی نیست برای کسب اطلاع بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق محصولات با دفتر وبسایت تماس بگیرید: 72 23 222 0713
.مشتری گرامی به علت حساس بودن لوازم الکترونیکی و نوسانات ارزی کالای فروخته شده به هیچ عنوان پس گرفته نمیشود و در صورت معیوب بودن کالای ارسالی با در نظر گرفتن و رعایت قوانین گارانتی کالا از لحاظ فیزیکی و همچنین مدت زمان تعیین شده( یک ساعت بعد از تحویل گرفتن کالا توسط مشتری، از مامور اداره پست یا تیپاکس و یا پیک هایی که از باربری ترمینال یا تاکسی ها تحویل شما داده میشود)که در بند بعدی بصورت کامل شرایط گارانتی ذکر شده است پس از باز پس فرستادن کالای معیوب و بررسی آن در صورتی که دارای شرایط گارانتی باشد با کالای سالم جایگزین خواهد شد پس در انتخاب کالای خود کاملا دقت فرمایید و از صحت سالم بودن دستگاه خود مطمئن شوید در صورت خراب بودن یا راه نیفتادن دستگاه کالای خریداری شده باز پس گرفته نمیشود حتی اگر کالای خریداری شده کاملا سالم و بی نقص باشد و فقط در صورتی خرابی با در نظر گرفتن شرایط گارانتی تعویض صورت میپذیرد.